Питання - відповідь

Реальна швидкість доступу до ресурсів в Інтернеті залежить від:

  1. Обраного абонентом тарифного плану. Швидкість не перевищуватиме її максимально можливий розмір, зазначений в умовах тарифного плану.
  2. Завантаження зовнішніх Інтернет-каналів провайдера. На даний момент швидкість зовнішніх інтернет-каналів нашої компанії складає більше 20 Гбіт / сек.
  3. Від швидкості віддачі інформації з певного Інтернет - ресурсу. Якщо швидкість віддачі з певного Інтернет - ресурсу обмежена, наприклад, двома мегабітами в секунду, то швидше з цього сайту Ви качати не зможете навіть на тарифних планах з заявленої більшою максимальною швидкістю. Швидкість віддачі з різних Інтернет - ресурсів може бути різна і не залежить від Вашого Інтернет - провайдера.
  4. Швидкість на торрентах залежить від популярності роздачі, чим більше пирів / сидів - тим краще. Також на швидкість при завантаження з торрентів впливає налаштування встановленої операційної системи, налаштування торрент-клієнта, та чи є у Вас реальна IP-адреса, апаратні характеристики Вашого комп'ютера або, якщо є, - маршрутизатора. А також те, як Ви до нього підключені: по WiFi або Ethernet.
  5. Від способу підключення. Якщо Ви підключені через «додаткове» обладнання (роутер, точка доступу) то швидкість доступу в Інтернет може бути нижче, ніж зазначено в тарифі, так як додаткове обладнання може не забезпечити заявлену швидкість.
  6. Антивірусного захисту комп'ютера і завантаження процесора. Антивірусні програми, наприклад - Internet Security, впливають на швидкість з'єднання з Інтернетом. Так само в значній мірі на швидкість з'єднання з Інтернетом впливає Windows Firewall. При використанні даних програм швидкість з'єднання з Інтернетом може бути нижче, ніж заявлено в тарифному плані..
  7. Фізичних пошкоджень мережевої карти і мережевого кабелю. Якщо мережева карта абонента фізично пошкоджена (може згоріти від довгого терміну використання), або ж мережевий кабель по квартирі пошкоджено (притиснутий меблями, «затоптаний», відійшов «джек») то це може в значній мірі вплинути на швидкість доступу в Інтернет
  8. Від продуктивності і завантаженості вашого комп'ютера. Сучасні інтеренет-додатки, ігри, особливо пов'язані з відтворенням відео високої роздільної здатності, активно використовують процесор комп'ютера, відеокарту, пам'ять. З цієї причини на комп'ютерах з низькою продуктивністю неможливо отримати максимальну швидкість і якість доступу до мережі Інтернет. Вимоги до продуктивності комп'ютера для роботи в мережі Інтернет з кожним роком зростають, тому для отримання максимальної швидкості і якості необхідно вчасно модернізувати апаратне і програмне забезпечення Вашого комп'ютера.

Найпопулярнішим методом вимірювання швидкості на даний момент є сайт speedtest.net.

Але вимірюючи швидкість на цьому сайті, як і на будь-якому іншому «вимірнику», потрібно пам'ятати, що в силу специфіки роботи Adobe flash player на різних ОС і різних за продуктивністю пристроях, результати можуть не відповідати дійсності.

Якщо Ви хочете дізнатися яка у Вас швидкість, то:

  1. Поставте на закачування популярну (!) Роздачу на торрент, в якій кількість «сидів» буде значно перевищувати кількість «пирів». Не забувайте, що швидкість завантаження в торрентах вимірюється в Мегабайтах в секунду (MB / s), а швидкість в тарифних планах - в мегабітах на секунду (Mb / s, Mbps). 1 Мегабайт дорівнює 8 мегабіт
  2. Спробуйте завантажити файл великого розміру з сайту microsoft.com. Цей ресурс не обмежує швидкість віддачі інформації зі свого сервера
  3. Скористайтеся оптимізованим для нашої мережі «вимірником» speedtest.
  • Необхідно залишити заявку на підключення по одному з телефонів технічної підтримки мережі Optinet і оформити договір на оренду медіаплеєра за 1 гривню на місяць (без ПДВ). Налаштування обладнання у Вас вдома зробить наш майстер. Для роботи сервісу Вам потрібен маршрутизатор.
  • Стандарт Wi-Fi, який використовується роутером і приймаючим адаптером (802.11b / g / n / ac). Наприклад, застарілий роутер або приймаючий адаптер в ноутбуці, що працює в стандарті 802.11g, в умовах багатоквартирного будинку знижує швидкість до 15-20 Мбіт / с. Частота передачі даних, яка використовується роутером і приймаючим адаптером (2.4 Ггц / 5 Ггц). Підтримка частоти 5 Ггц дозволяє помітно збільшити швидкість Wi-Fi в побутових умовах.

    Площа і конфігурація квартири, матеріал і товщина внутрішніх стін. Для покриття бездротовою мережею квартир площею понад 50-70 кв. м або «пробивання» товстих стін часто потрібно більш потужне Wi-Fi-обладнання, іноді комбінація з декількох пристроїв. Місце розміщення роутера. Установка роутера за металевими дверима, в щитку або в шафі, особливо металевому, негативно впливає на якість прийому Wi-Fi в квартирі.

    Перешкоди від інших Wi-Fi-мереж, що працюють в одному і тому ж діапазоні (2.4 Ггц). Проблема зниження швидкості Wi-Fi через перешкоди від сусідських мереж вирішується вибором найменш завантаженого каналу в настройках роутера, зміною роутера на більш потужний або роутера, що підтримує 2 діапазони (2.4 Ггц і 5 Ггц).

    Відповідальність провайдера за якість зв'язку на різних етапах

    1. Параметри, що залежать тільки від провайдера:

    - завантаженість каналів провайдера;

    - якість обладнання провайдера на вузлах і в вашому домі;

    - якість кабелю і його з'єднань від горища / підвалу до квартири;

    - якість мережевого обладнання, наданого провайдером в оренду.

    2. Параметри, що залежать тільки від самого абонента:

    - якість домашнього мережевого устаткування, що належить абоненту (роутер, мережеві адаптери в пристроях);

    - якість комунікацій, проведених абонентом при ремонті квартири (кабель, інтернет-розетки, з'єднання кабелю);

    - параметри комп'ютера (ноутбука, планшета, смартфона) абонента - наприклад, підтримка Wi-Fi адаптером ноутбука стандарту Wi-Fi 802.11n;

    - наявність програмного забезпечення, активно впливає на швидкість Інтернету - наприклад, антивірус, з'єднання через VPN сервер для доступу до заблокованих сайтів або працюючий torrent-клієнт;

    - наявність на комп'ютері прихованих шкідливих програм (вірусів, троянів).

    3. Параметри, які не залежать ні від абонента, ні від провайдера:

    - потужність і завантаженість серверів в Інтернеті;

    - якість ліній зв'язку, що знаходяться за межами мережі провайдера (наприклад, міжконтинентальний кабель на дні Атлантичного океану);

    - у випадку з Wi-Fi - перешкоди від інших Wi-Fi мереж і побутових приладів, стін, дверей, потужностi передачі роутера і приймачів на пристроях клієнта, місце розташування роутера в приміщенні і віддаленість його від зони користування мережею Wi-Fi.

Це пов'язано з тим, що сервіс інтерактивного телебачення транслюється через мережу Інтернет і для одночасного використання комп'ютера, телевізора і інших пристроїв (планшет, ноутбук і тд.) Потрібно мати маршрутизатор..

Так, надаємо. Ця послуга є платною і становить 25 гривень на місяць. Для присвоєння реальної статичної IP-адреси Вам потрібно подати заявку в особистому кабінеті.

  1. Будьте завжди в курсі свіжих новин мережі, актуальної інформації з приводу аварій та термінів їх усунення, акцій, новин у сфері IT.
  2. Для налаштування каналу Вам потрібно встановити додаток Telegram на смартфон та перейти за посиланням: Telegram-канал.

Оплата картами U@NetОплата відбувається за допомогою карток поповнення рахунку U@net (по принципу мобильных операторов). Ви можете купити картки поповнення рахунку в точках продажів по всьому місту або замовити їх безкоштовну доставку в зручний для Вас час і місце.

Оплата через систему Portmone.comТакож Ви можете оплатити наші послуги за допомогою банківських карт Visa та Mastercard. Оплата забезпечується сервісом онлайн-платежів Portmone.com. Безпека оплати підтверджена міжнародним аудитом PCI DSS. Служба підтримки сервісу оплати: тел. +380 (44) 2000902, support@portmone.com

Важливо! При цьому способі оплати для Вашої картки повинна бути активована функція Інтернет - платежів (активується Вашим банком).

Оплата через систему Privat24Також Ви можете здійснити оплату через систему електронних платежів Приват-24, що особливо зручно власникам банківських карток ПриватБанку. При такому способі оплати Ви повинні бути зареєстровані в Приват-24 і Вам не обов'язково активувати функцію інтернет-платежів для Вашої картки.

Наш офіс знаходиться в центрі міста, за адресою вулиця 1100-річчя Полтави 2А, офіс 23

Ви можете оформити заявку, зателефонувавши по одному з номерів технічної підтримки мережі Optinet. Так само Ви можете оформити заявку через сайт, для чого необхідно натиснути на кнопку "Заявка онлайн" і заповнити форму на підключення. Після цього з Вами зв'яжеться оператор для уточнення деталей підключення. Для оформлення заявки та укладання договору підходити до нас на офіс не обов'язково.

Ви можете оформити заявку, зателефонувавши по одному з номерів технічної підтримки мережі Optinet. Так само Ви можете оформити заявку через сайт, для чого необхідно натиснути на кнопку "Заявка онлайн" і заповнити форму на підключення. Після цього між нашими організаціями буде укладено договір на підключення до мережі Інтернет та включення Вашої організації на обраний Вами тарифний план з лінійки "Офіс".



 Особистий кабінет

Техпідтримка

городской номер 62-99-99 
мобильный номер МТС 405-94-66 
мобильный номер Киевстар 408-38-86 
мобильный номер Лайф 170-01-77

 Пн-Пт: 800-2100
 Сб-Нд: 900-1800

 Налаштування

 Сервіси

Вверх